Wednesday, February 20, 2008

အခ်ိန္ကို ထိေရာက္စြာအသံုးခ်ႏိုင္ေရးအတြက္ နည္းလမ္း(၁၀) ခ်က္

၁။ ေန႕စဥ္ျပဳဖြယ္ကိစၥမ်ားကိုစာရင္းျပဳစုထားပါ။
၂။ စီမံကိန္းခ်ရန္ႏွင့္ အေရးႀကီးေသာလုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္ရြက္ရန္ အခ်ိန္ကိုအသံုးျပဳပါ။
၃။ တူရာလုပ္ငန္းမ်ားကို တစ္စုတစ္စည္းတည္းေဆာင္ရြက္ပါ။
၄။ ရည္မွန္းခ်က္မ်ား ခ်မွတ္ကာ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခုစီအလိုက္ ၿပီးစီးရမည့္ေန႕ကို သတ္မွတ္ေဆာင္ရြက္ပါ။
၅။ ေန႕စဥ္ေဆာင္ရြက္ရမည့္လုပ္ငန္းမ်ားကို အေရးပါမႈအလုိက္ဦးစားေပး စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ပါ။
၆။ အေရးႀကီးသည့္လုပ္ငန္းမ်ား ကိုယ္တိုင္ေဆာင္ရြက္ပါ။ အေရးပါမႈနည္းေသာ ဦးစားေပးအဆင့္နိမ့္သည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို လက္ေအာက္၀န္ထမ္းမ်ား(သို႕မဟုတ္) အျခားသူမ်ားအား ခဲြေ၀ေဆာင္ရြက္ေစပါ။
၇။ စာရြက္စာတမ္မ်ားကို စနစ္တက် စုစည္းထားပါ။
၈။ လက္ငင္းလုပ္ရမည့္လုပ္ငန္းမ်ားကို ေရႊ႕ဆိုင္းထားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။
၉။ ခက္ခဲသည့္လုပ္ငန္းမ်ားကို ဦးစြာေဆာင္ရြက္ပါ။
၁၀။ အခ်ည္ႏွီးကုန္ဆံုးသြားသည့္ အခ်ိန္မ်ားကို စီစစ္၍ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္ပါ။

No comments: